20 Kasım 2012 Salı


Chiara Ferragni Stili...


Bugün sizlere çok ünlü bir moda blog yazarı ve ayakkabı tasarımcısı olan Chiara Ferragni'nin stilinden bahsedeceğim...

Instagram kullanıcıları bilirler, Chiara Ferragni instagramda oldukça popüler ve takip edilen bir isim... Sürekli seyahat halinde, defilelerin çok sıkı bir takipçisi ve resimleri tıklanma rekorları kırıyor... 

Bu kadar çok takip edilmesinin sebeplerinden biri de giydiği kıyafetlerin  kombinasyonu ve tarzı...

Bu yüzden modayı takip edenler ve fikir sahibi olmak isteyenler için keyifle okuyacağınız bir dosya hazırladım...

Chiara Ferragni'nin stiline doğru bir yolculuğa çıkmaya hazır mısınız?




Chiara Ferragni şapkasıyla oldukça farklı bir tarz yaratmış...

Favori kombinasyonlarımdan biri... Gerçekten mükemmel bir etek...


Kırmızının dikkat çekici hali...

   Jean şıklığı...

Renklerin uyumu...


Siyahın asaleti ve çarpıcılığı...

Siyah oje, altın rengi takılar ve metalik saat...

Bu sezonun favori ayakkabıları...

Leopar deseni jeanlerle kombinleyerek hem spor hem de feminen bir etki yaratabilirsiniz...

Ofis şıklığı...




Gördüğünüz üzere, fazla söze gerek yok... Bence her biri birbirinden güzel   ve oldukça dikkat çeken kombinler... 

Şayet sizde Chiara Ferragni'nin stilini beğendiyseniz www.theblondesalad.com adlı web sitesinden kendisini takip edebilirsiniz...






5 yorum:

  1. Peki bu kız bu kadar şeyi sadece blog yazarak mı alıyo, hayatını nasıl kazanıyor? Bence buna da parmak basmalısınız, sizin gibi araştırmacı bir kişi, bunları deşifre etmeli bence..

    YanıtlaSil
  2. Ben de kendisini instagramda takip ediyorum, gerçekten stili çok güzel :)

    Ayazağa'nda arsaları varmış, satmışlar, baya bir para kalmış diye biliyorum ben.

    YanıtlaSil
  3. aa Gerçekten mi eda hanım, inanırmısınız bizim de arsalarımız var, acaba akraba olabilirmiyiz chiara hanımla, her zaman şüphelenmişimdir bir italyan gibi ben de stil sahibi bir insanımdır..

    YanıtlaSil
  4. Bence onun en yakın dostlarından biri olan Matilda ile akraba olabilirsiniz. Kendisi gerçekten stil sahibi ve yüz hatları size çok benziyor.. ;)

    YanıtlaSil
  5. Bence blog yazarımı matildanın hayatına da değinmeli ki bu blogun temel taşlarından biri herşey..

    Ayrıca eda hanım bana çok benziyor, derken beni nerden tanıdığınızı anlamıyorum, internet sapığı da böle oluyo herhalde

    YanıtlaSil